Stolik kawowy Trend TR-09 - różne kolory!
TREND, który szybko nie wyjdzie z mody
Ryflowane fronty
Różna kolorystyka
Wysokie czarne nóżki
Kolekcja komód do salonu TREND
Stolik kawowy do salonu TREND TR-09
- biały
- czarny
- beż piaskowy
- szary
- dąb artisan
Opis
- System
- Lenart - TREND
- Czas realizacji
- od 2 do 4 tygodni
- Stan
- NOWY
- Gwarancja
- 24 miesiące
- Styl
- NOWOCZESNY
- Rodzaj wykończenia
- Laminat
- Ilość szuflad
- 0
- Ilość drzwiczek otwieranych
- 1
- Push to open
- TAK
- Ilość półek
- 9
- Wysokie nóżki
- TAK
- Oświetlenie
- NIE
Sposoby dostawy | Nazwa | Cena |
---|---|---|
Dostawa kurierem | Dostawa kurierem | Za darmo! |
Odbiór osobisty | Odbiór osobisty | Za darmo! |
Ile trwa wysyłka mebli?
Jeśli produkt jest dostępny od ręki na naszych stanach magazynowych, wysyłamy go w ciągu 2 dni roboczych. Nie mamy niestety tak wielkich magazynów aby pomieścić naszą obszerną ofertę. Wszystkie produkty możemy zamówić u producentów. Wtedy czas realizacji jest zgodny z informacją na stronie produktu. Zawsze możesz dopytać aby się upewnić czy nic się nie zmieniło.
Wysyłacie meble za granicę?
Tak, oczywiście. Wysyłamy za granicę. Koszty takiej wysyłki wyliczamy indywidualnie.
Skąd wysyłacie meble?
Produkty zazwyczaj wysyłamy z naszego magazynu (87-720 Ciechocinek ul. Kopernika 64) lub aby było szybciej bezpośrednio od producentów.
Dostałem/łam uszkodzony towar. Co mogę z tym zrobić?
Jest nam bardzo przykro z tego powodu. Jeśli opakowanie jest uszkodzone, należy spisać protokół szkody. Jeśli po rozpakowaniu okazało się, że jest coś uszkodzone zrób koniecznie zdjęcia i wyślij nam razem z dokumentem potwierdzającym zakup, na nasz adres mailowy: biuro@york-meble.pl
Czy można umówić dostawę mebli na konkretną godzinę?
Mimo, że bardzo byśmy chcieli, nasza moc nie sięga tak daleko. Zazwyczaj wysyłamy towar firmą kurierską lub firmą transportową. To oni ustalają grafik. Ale na szczęście większość z nich kontaktuje się telefonicznie, aby umówić dostawę. Nigdy nie jadą w ciemno!
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie, mailowo czy przez Facebooka?
Tak, oczywiście! Składaj zamówienie jak Ci wygodnie. My wprowadzimy je do naszej bazy zamówień i otrzymasz potwierdzenie zamówienia na telefon i adres mailowy.
Czy meble są w całości?
Wszystko zależy od produktu. Posiadamy w ofercie meble do samodzielnego montażu a także meble już skręcone w całości. Jeśli chodzi o tapicerkę, zazwyczaj meble są w całości. Chyba, że są to duże narożniki. Te podzielone są na części. Warto też wziąć pod uwagę czy mebel zmieści Ci się do domu i czy nie będzie problemu z wniesieniem!
Czy mamy w ofercie meble kuchenne?
Tak, mamy je w ofercie. Robimy pomiary, projekt i realizujemy je. Jednak wolimy robić to w sklepach stacjonarnych. Szafki kuchenne przychodzą w całości, więc wysyłka jest troszkę utrudniona. Ale pracujemy nad tym i może niedługo kuchnie pojawią się na stałe w naszej ofercie internetowej. Na ten moment zapraszamy do sklepów stacjonarnych.
Czy wnosimy meble do domu ?
Jeśli jedziemy naszym wewnętrznym transportem lub firmą transportową, odpłatne wniesienie jest do uzgodnienia z kierowcą. Natomiast kurier z wysyłkami paletowymi nie świadczy usług wniesienia.
Czy można zmieniać kolory mebli?
Zależy od produktów. Wybierając meble tapicerowane, możesz zmienić kolory i materiał. Przy meblach twardych, wszystko zależy czy producent ma w ofercie inne kolory. Sprawdź je na naszej stronie w opisie do produktu pod zdjęciem. Możesz także zadzwonić :)
Jaki jest koszt wysyłki ?
Koszty wysyłki są przypisane do każdego produktu. Znajdziesz je w zakładce wysyłka pod zdjęciem na stornie produktu. Wysyłki zagraniczne są wyceniane indywidualnie.
Czy istnieje możliwość zakupu na raty ?
Tak, istnieje taka możliwość. Więcej informacji tutaj: https://www.york-meble.pl/strona/platnosci
Czy otrzymam próbki tkanin, skór czy drewna aby zobaczyć je w rzeczywistości?
Tak, wysyłamy je. Szczegóły omawiane są indywidualnie.
Czy kupowane meble są objęte gwarancją ?
Tak, oczywiście. Meble mają 24 miesięczną gwarancję.
Chcę zamówić dużo mebli. Czy otrzymam jakiś rabat?
Zadzwoń do nas i zapytaj. Jeśli nie jest to cena promocyjna, postaramy się urwać coś na kawkę i dobre ciastko.
Złożyłem/łam zamówienie, ale spodobało mi się coś jeszcze i chcę domówić. Czy muszę osobno płacić za dostawę czy można połączyć te zamówienia ?
Jak najszybciej do nas zadzwoń i poinformuj nas o tym. Jeśli jeszcze zamówienie od nas nie wyszło, oczywiście że możemy połączyć zamówienia i policzyć dostawę jednorazowo.
Czy posiadacie swój outlet meblowy?
TAK! Nasz outlet znajduje się pod adresem: ul. Szosa Ciechocińska 5, 87-700 Odolion i czynny jest w pn-pt w godz 9.00-17.00 oraz w soboty 9.00-14.00
Jeżeli pojawiły się jakieś inne pytania zapraszamy do kontaktu